Giulia Quadrifoglio

FØREREN ER I SENTRUM

FØREREN ER I SENTRUM

Giulia Quadrifoglios karosseri er støpt i høystyrke stål, støtfangere og dører i aluminium, mens panser og tak er i karbonfiber. I tillegg arbeider aerodynamiske enheter og styreaksel i karbonfiber sammen med fjæringer i hel aluminium for å skape bilens perfekte balanse.

Giulia Quadrifoglios karosseri er støpt i høystyrke stål, støtfangere og dører i aluminium, mens panser og tak er i karbonfiber. I tillegg arbeider aerodynamiske enheter og styreaksel i karbonfiber sammen med fjæringer i hel aluminium for å skape bilens perfekte balanse.

BANEBRYTENDE INNOVASJONER

BANEBRYTENDE INNOVASJONER

HJERTET ER EN MUSKEL

Hjertet i Giulia Quadrifoglio er en bensindrevet 2.9 V6 bi-turbomotor med sylindre som er satt i 90 graders vinkel til hverandre. Motoren har 510 hk og et dreiemoment på 600 Nm mellom 2500 og 5000 RPM. Denne motoren ble utviklet i nært samarbeid med Ferrari. Den består kun av aluminium, er svært kraftig og veier samtidig lite.

HJERTET ER EN MUSKEL

Hjertet i Giulia Quadrifoglio er en bensindrevet 2.9 V6 bi-turbomotor med sylindre som er satt i 90 graders vinkel til hverandre. Motoren har 510 hk og et dreiemoment på 600 Nm mellom 2500 og 5000 RPM. Denne motoren ble utviklet i nært samarbeid med Ferrari. Den består kun av aluminium, er svært kraftig og veier samtidig lite.